V mesecu aprilu smo se ravnateljica, pomočnica ravnateljice in učiteljici angleščine odpravile na petdnevno sledenje na delovnem mestu na Švedsko. Sledenje na delovnem mestu je ena od aktivnosti, ki jih izvajamo v okviru projekta Erasmus+, ki poteka na naši šoli.
Obiskale smo dve šoli; Skiftingehus skola in Gokstensskollan. Obe šoli se nahajata v mestu Eskilstuna, ki je od Stockholma oddaljeno dobrih 100 km.
Izkušnja je bila zelo pozitivna, saj smo imele priložnost spoznati številne dobre metode in načine dela. Učenci so zelo samostojni, odgovorni in motivirani za delo. Med obiskom smo opazile številne dobre prakse, kot npr. uporaba slušalk za učence, ki jih moti hrup v razredu, škatle za telefone, kamor jih učenci odložijo ob začetku učne ure, odmori na prostem, ipd.
Ključni spoznanji, ki jih smo ju prinesle iz Švedske, sta vrednost timskega dela (sodelovanje med učitelji, učenci, starši, svetovalnimi službami in zunanjimi strokovnjaki) ter učinkovitost preventivnih ukrepov (zgodnje odkrivanje težav, redno spremljanje napredka).
Kljub številnim dobrim praksam na naši šoli, nas je obisk v Eskilstuni spodbudil, da še bolj sistematično razvijamo odnos do učenja, ki temelji na zaupanju, odprtosti in podpori.
Verjamemo, da nam bodo nova spoznanja služila kot vodilo pri oblikovanju še boljšega učnega okolja za naše učence in delavce šole.